ASV u mnie jest QG1
Wymiana rozrządu w Octavi 1,9 TDI 110PS
Zwiń
X
-
coco -
coco -
Moim skromnym zdaniem jeżeli w ASO mówią 90 tys to ja bym wymienil po 60-70 tys. Co jak co ale rozrząd to nie zabawa, tu lepiej dmuchać na zimne.Zamieszczone przez MiKruSNowego typu pasek, a nie rolke.Zamieszczone przez MichalHey, ja mam silnik AGR rozrząd wymieniłem po 60 kkm w ASO i założyli mi rolkę nowego typu na której mam przejechać następne 90 kkm a olej mobile 1 5W50 wymieniam co 15kkm
Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
czarna AR 156 1.8 T.Spark
Komentarz
-
-
w AFN ASO mówiło 90 kkm, zmieniałem co 90 kkm i było dobrze :szeroki_usmiechZamieszczone przez MartinezMoim skromnym zdaniem jeżeli w ASO mówią 90 tys to ja bym wymienil po 60-70 tys. Co jak co ale rozrząd to nie zabawa, tu lepiej dmuchać na zimne.With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz
-
-
Nie chodzi mi o pierwszy pasek. Pierwszy jest fabryczny i spoko można jeździć, natomiast każdy następny już częściej. Nie wiadomo po prostu co Ci włożą do auta i gdzie to jest produkowane. Ja pierwszy zmieniłem po 85kkm drugi po 140kkm, teraz mam zamiar zmienić dobijając do 200kkm.Zamieszczone przez Nexus6w AFN ASO mówiło 90 kkm, zmieniałem co 90 kkm i było dobrze :szeroki_usmiechZamieszczone przez MartinezMoim skromnym zdaniem jeżeli w ASO mówią 90 tys to ja bym wymienil po 60-70 tys. Co jak co ale rozrząd to nie zabawa, tu lepiej dmuchać na zimne.Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
czarna AR 156 1.8 T.Spark
Komentarz
-
-
taki duży i nie wie, że do serwisu się jeździ z własnymi częściami ?? :diabelski_usmiechZamieszczone przez MartinezNie chodzi mi o pierwszy pasek. Pierwszy jest fabryczny i spoko można jeździć, natomiast każdy następny już częściej. Nie wiadomo po prostu co Ci włożą do auta i gdzie to jest produkowane. Ja pierwszy zmieniłem po 85kkm drugi po 140kkm, teraz mam zamiar zmienić dobijając do 200kkm.Zamieszczone przez Nexus6w AFN ASO mówiło 90 kkm, zmieniałem co 90 kkm i było dobrze :szeroki_usmiechZamieszczone przez MartinezMoim skromnym zdaniem jeżeli w ASO mówią 90 tys to ja bym wymienil po 60-70 tys. Co jak co ale rozrząd to nie zabawa, tu lepiej dmuchać na zimne.With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz
-
-
łoooooooooooooYeeeeeeeeeeesssssuuuuuuuuuuuu czytaj wszystko - wiesz gdzie zostało wyprodukowane to co wkładasz do furaka? Poza tym co fabryka to fabryka, części się zuzywają i dlatego mam ograniczone zaufanie do wszystkich części zamiennych. Zwłaszcza do rozrządu.Zamieszczone przez Nexus6taki duży i nie wie, że do serwisu się jeździ z własnymi częściami ?? :diabelski_usmiechZamieszczone przez MartinezNie chodzi mi o pierwszy pasek. Pierwszy jest fabryczny i spoko można jeździć, natomiast każdy następny już częściej. Nie wiadomo po prostu co Ci włożą do auta i gdzie to jest produkowane. Ja pierwszy zmieniłem po 85kkm drugi po 140kkm, teraz mam zamiar zmienić dobijając do 200kkm.Zamieszczone przez Nexus6w AFN ASO mówiło 90 kkm, zmieniałem co 90 kkm i było dobrze :szeroki_usmiechZamieszczone przez MartinezMoim skromnym zdaniem jeżeli w ASO mówią 90 tys to ja bym wymienil po 60-70 tys. Co jak co ale rozrząd to nie zabawa, tu lepiej dmuchać na zimne.Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
czarna AR 156 1.8 T.Spark
Komentarz
-
-
Ja zawsze prosze w ASO przy okazji przegladu co 15kkm, zeby obejrzeli rozrzad czy nie ma jakichkolwiek kwiatkow. Oni co prawda maja obowiazek to zrobic, ale lepiej ich przypilnowac.
Poza tym we wszystkich swoich samochodach zminialem rorzad tak jak producent przykazal - nigdy wczesniej.
Jak na razie metoda sie sprawdza - odpukac.
TDI 205PS
Komentarz
-
-
Zależy który rocznik ponieważ najpierw dawali 60 tys potem 90 tys, a teraz 120 tys km gwarancji.Zamieszczone przez SamiecJak czytalem u siebie w ksiazce to pisalo ze w 1,9tdi(nie pd) rozrzad sie wymienia przy 120kkm :shock: (musze jeszcze raz looknac)Zamieszczone przez cocoSerdeczne dzięki za opinie,
Moje auto ma teraz 85600km (z czego 60000 zrobiłem w niemczech) .
[ Dodano: Pią 19 Lis, 04 11:54 ]
W takiej cenie to uważaj bo jakoś tanio!Zamieszczone przez cocoWitam Sznownych Kolegów,
Nieubłagalnie zbliża się czas dla mojej Octavki kiedy będę musiał wymienić rozrząd. Jak każdy wie jest to trochę kosztowna impreza
lacze . Może ktoś wie gdzie mogę to zrobić dobrze w Warszawie i oczywiście za dobrą cenę, a może to jest zły pomysł i powinienem jechać do OS :?: W serwisie powiedzieli ze jest to koszt 1000-1300PLN.
Pozdrawiam i wierzę w WAS KOLEDZY
Jeżeli już to w takiej cenie zrobisz rozrząd w 1,9 TDI 90KM.
Za 110KM trzeba zapłacić conajmniej 1500zł.Pozdrawiam
"Teoria jest wtedy gdy wiesz wszystko, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, gdy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego.
Tu łączymy teorię z praktyką.
To znaczy nic nie działa i nikt nie wie dlaczego."

Komentarz
-
-
W 100KM jest kilka elementów więcej i to podnosi cenę. Pasek i rolki, tylko teraz przypomniała mi się jedna rzecz, że ojciec mój ma 90KM, ale bez klimy i z tego również mogła wziąć się różnica w cenie.
Musiałbym zadzwonić do mojego serwisu za szczegółami.
Zaraz kończę pracę i wracam w poniedziałek to skrobnę o tym.Pozdrawiam
"Teoria jest wtedy gdy wiesz wszystko, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, gdy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego.
Tu łączymy teorię z praktyką.
To znaczy nic nie działa i nikt nie wie dlaczego."

Komentarz
-
-
Sorki jeśli zamieszałem.
Jeśli jest tak jak piszesz to różnica w cenie musi wynikać z posiadania klimy.Pozdrawiam
"Teoria jest wtedy gdy wiesz wszystko, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, gdy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego.
Tu łączymy teorię z praktyką.
To znaczy nic nie działa i nikt nie wie dlaczego."

Komentarz
-
-
Roznice w cenie wynikaja z tego, ze czasami mozna zaniechac wymiany jakiego elementu, albo wymienic cos nad program.Zamieszczone przez ChickenSorki jeśli zamieszałem.
Jeśli jest tak jak piszesz to różnica w cenie musi wynikać z posiadania klimy.
Poza tym rozne ASO itp. maja rozne ceny robocizny i rozne ceny czesci.
Generalnie jednak te silniki nie roznia sie miedzy soba w tym wzgledzie wiec cena jest mniej wiecej ta sama.
PozdrawiamTDI 205PS
Komentarz
-
-
coco
Dokładnie wzystko opiszę za 2-3 tygodnię (cenę, itp).
W zeszłym roku najtańszym i najlepiej wykonywującym serwisem w Polsce był RolCar w Elblągu. Jadę w krótce do tesciów i wymienię w Elblągu.
Komentarz
-
Przenioslem kilka postow ktore odbiegly od tematu "rozrzad" do nowego watku http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=225, ponizej zostawilem wypowiedz Master'sa ktora byla na temat. MAICROFT
Zamieszczone przez Master'sWracając do rozrządu który jest tematem topicu to oczywiście polecam firmę Bodex. Pełna kompetecja i duże doświadczenie, oraz solidność wykonania usługi. Firma dysponuje oryginalnymi przyżądami servisowymi koniecznymi do wykonania tej roboty
pozdrawiam wszystkich
Komentarz
-
-
ciekawe rzeczy niektórzy mają QG3- bardzo ciekawe, inna ciekawostka to to, że jest gwarancja na rozrząd na 120kkm (bardzo ciekawa interpretacja), inna ciekawostka to że jak się przywiezie części własne do serwisu to serwis je zamontuje ale jak się część zepsuje nawet jak jest niby na gwarancji to za robociiznę płaci klient, jak jakaś część spowoduje uszkodzenie innej to też przykro bo płaci klient więc trzeba się zastanowić czy warto przywozić bardzo konkretne części do serwisu
Komentarz
-
moj jest z 03r.
Komentarz